סקירה – שברולט סילברדו החדש

הדור הרביעי והחדש של השברולט סילברדו נחשף רשמית בשנת 2017 והציג פלטפורמה חדשה לגמרי ביחס לדורותיו הקודם: מידותיו השתנו, עיצובו השתנה ויחידת ההנעה השתנתה גם היא. שברולט סילברדו החדש מחזיקה בשיא מכירות בסגמנט, וניתן להבין מדוע. בסקירה זו נבחן את השברולט סילברדו החדש ונדבר על מה שחשוב באמת, מחיר, גרסאות ועוד.

שברולט סילברדו החדש

מידות ועיצוב חיצוני

שברולט סילברדו החדש גדלה בכל מימד שהוא: רוחבו וגובהו גדלו ב- 4 ס”מ ל- 208 ו- 203 ס”מ בהתאמה, בסיס הגלגלים גדל באופן משמעותי מ- 14 ס”מ ל- 4.04 מ’ סה”כ ואורכו גם כן גדל ב- 27 ס”מ לאורך כולל של 635 ס”מ (לגרסת התא הכפול), עקב הגדילה במימדי הסילברדו גם המשקל עלה וכעת עומד על כ- 600 ק”ג.

עיצוב הסילברדו החדש הוא לא פחות ממדהים והוא בעל נוכחות מרשימה ועיצוב מושך במיוחד הודות לכמות ניקל מכובדת וממדים ענקיים.

נוחות ותא הנוסעים

הסילברדו חייב להיות נוח כדי לענות על צרכי הנוסע, והוא ללא ספק מצליח. הקבינה של הסילברדו עצומה ובעלת מרווח מדהים, כסאות עור מתכווננים ונוחים ופתחי מיזוג עבור כל המושבים, גם לספסל האחורי. הכניסה לתא הנוסעים קלה במיוחד הודות למדרכת הצד (חשמלית ברמת הגימור הגבוהה) ותפעול הארגז האחורי קל הודות לדלת חשמלית ומדרגת צד יעילה.

נוחות הנסיעה טובה במיוחד בזכות בידוד רעשים מצוין שנעשה ע”י שברולט כדי לספק נסיעה שקטה במיוחד. בנוסף, תמרון הרכב מעולה בהתחשב בגודלו העצום. בכביש רגיל הסילברדו עלול להיות מעט קשה לתפעול אך עדיין נוח במיוחד.

מנוע וביצועים

שברולט סילברדו החדש מגיע לישראל עם מנוע אחד בנפח גדול מאוד של כ-6,600 סמ”ק טורבו דיזל המפיק 445 כ”ס ו- 123.5 קג”מ. בשל כוחו המדהים הסילברדו זריז במיוחד גם במקרה בו הוא עמוס לגמרי. המנוע משודך לגיר אוטומטי חדשני בעל 10 הילוכים. צריכת הדלק של השברולט סילברדו החדש אינו חסכוני בלשון המעטה, כ- 6 ק”מ לליטר.

השברולט סילברדו מגיע בשתי יחידות הנעה שונות בהיצע: 4X2 ו- 4X4. ה- 2X4 מגיע בגרסת הקבינה וחצי בלבד.

רמות גימור

כאמור, השברולט סילברדו מגיע בשני מרכבים שונים: קבינה וחצי וקבינה כפולה. הקבינה וחצי הינה תא נהג מורחב, משמע ספסל אחורי די צפוף עם פחות מרווח לרגליים בעוד הקבינה הכפולה מרווחת במיוחד.

הסילברדו החדש מגיע ב- 3 רמות גימור שונות:

  • LT רמת הגימור הבסיסית ביותר, נוחה ודי מאובזרת, אך מתאימה יותר לשימוש כרכב עבודה בלבד.
  • LTZ רמת הגימור הגבוהה יותר של הסילברדו מציעה ידיות בצבע כרום, ריפודי עור, מושבים חשמליים, חלון גג חשמלי, פנסי LED, מערכות בטיחות נוספות ועוד.
  • +LTZ גרסאת הקצה של הסילברדו מציעה רמת אבזור ויוקרה שלא נופלות מרכבים יוקרתיים ויקרים במיוחד. בין התוספות המגיעות ברמת גימור זאת: מצלמת מראה HD, מצלמות היקפיות 360, מערכת שמע פרימיום מבית BOSE, מושבים אחוריים מחוממים, משטח הטענה אלחוטי לנייד ועוד.

מחירים

קבינה וחצי
רמת גימור לא כולל מע”מ כולל מע”מ
LT, 2X4 204,990 ש”ח 239,838 ש”ח
LT, 4X4 227,990 ש”ח 266,879 ש”ח
LTZ, 4X4 247,990 ש”ח 290,148 ש”ח
+LTZ, 4X4 251,990 ש”ח 294,828 ש”ח

 

קבינה כפולה
רמת גימור לא כולל מע”מ כולל מע”מ
LT, 4X4 239,990 ש”ח 280,788 ש”ח
LTZ, 4X4 262,990 ש”ח 307,395 ש”ח
+LTZ, 4X4 269,990 ש”ח 315,888 ש”ח

 

לרכב זה קיימת אפשרות לקבלת החזר מע”מ מלא בשל היותו רכב מסחרי כבד.

בקאריזמה מוטורס ניתן לקנות את השברולט הסילברדו החדשה בהחזר חודשי החל מ- 2,349 ש”ח בלבד, במסלולי מימון מיוחדים לעצמאים.

קאריזמה מוטורס
בזכות תהליך הרכישה הפשוט שלנו, קאריזמה מוטורס חוסכים זמן, כסף והתעסקות רבה ללקוחות – עצמאים ובעלי חברות בכל הקשור לקניית הרכב, הקמת המימון והמכירה של הרכב בתום 3 שנים. אנו מלווים את הלקוח החל מתהליך בחירת הרכב המתאים לו עד קבלתו ואף עד מכירתו בתום התקופה. אנו אחראים על כך שתהליך קניית הרכב תהיה החוויה המושלמת והמשתלמת ביותר עבורכם, כזו שתחסוך לכם זמן וכסף רב.

קאריזמה מוטורס נותנת לך כבעל עסק להמשיך להתעסק בעסק שלך מכיוון שאנחנו יודעים שכעצמאי הזמן שלך שווה כסף רב. בנוסף, בקאריזמה מוטורס מבינים ויודעים שעצמאים צריכים לשמור על תזרים מזומנים כדי למנף את העסק, להתקדם ולהתפתח. לכן הקמנו את מסלול התשלומים הייחודי לעצמאים, מסלול נוח וקל בו הלקוח מקבל את רוב הכסף בעבור הרכב.
בפשטות, הרעיון הוא לשלם תשלום חד פעמי נמוך ולאחר מכן תשלום חודשי קבוע וידוע מראש, ללא הפתעות ודרך הוראת קבע ובלי שום צורך לקחת כסף מהבנק ובכך לא לפגוע במסגרת הבנקאית (אובליגו)

צפו בלקוחות של קאריזמה מוטורס שהתחדשו בשברולט סילברדו חדשה במימון.

Call Now Button דילוג לתוכן